NitorLACK nitroselluloosalakka kultainen kansi - 500 ml tölkki
Gibson esitteli Goldtopin ensimmäisissä Les Paul -kitaroissa vuonna 1952 aina vuoteen 1958 asti. Goldtop on yksi Gibsonin klassisista viimeistelyistä par excellence ja se on monien keräilijöiden rakastama, samoin kuin 59/60-luvun burst-viimeistelyt. Se herätettiin uudelleen henkiin vuosina 1968–1974, ja sitä käytettiin Les Paul Deluxe -kitaroissa sekä 1970-luvun Les Paul Recording -kitaroissa.
Värit vintage-tyylisille kitaroille
Laboratoriomme ja teknisen osastomme perusteellisen työn ja laajan tutkimuksen jälkeen olemme luoneet värejä kitaroille, jotka toistavat uskollisesti vintage Fender- ja Gibson-kitaroiden sävyt sähkökitaraa maalatessa. Ne perustuvat alkuperäisiin 50- ja 60-luvun näytteisiin. On kuitenkin hyvä muistaa, että vintage-kitaravärit ovat saattaneet muuttua paljon vuosien saatossa nitroselluloosalakan ikääntymisen ja merkkien omien värien muutosten vuoksi. Siksi kaksi vuonna 1960 Fenderin korttiväreillä viimeisteltyä kitaraa voivat näyttää erilaisilta keskenään tai verrattuna nykyaikaiseen kitaraan.
Nitroselluloosalakka 500 ml tölkissä
Jos haluat maalata kitarasi täydellisellä viimeistelyllä ja sinulla on käytössäsi maalausvälineet (ruiskupistooli ja kompressori), paras valinta on nitroselluloosalakka tölkissä. Saat paremman suorituskyvyn edullisempaan hintaan, ja maalausvälineillä lopputulos on ammattilaisen tasoinen vähemmällä vaivalla. Tuotetta suositellaan laimentamaan liuottimellamme viskositeetin säätämiseksi. Täydellistä levitystä varten meillä on kaksi liuotintyyppiä: tavallinen liuotin on Solvent Medium (art. nr. 48138 / N540423104), mutta kosteuden ja lämpötilan ollessa äärimmäisemmät, voimme käyttää Solvent Retardia (art. nr. 48139 / N540425104) kuplien ja kukinnan välttämiseksi viimeistelyssä.
Optimaaliset levitysolosuhteet ovat lämpötilassa 15–25 °C ja kosteudessa 50–70 %. Laimennusprosentti riippuu maalausvälineistä ja niiden asetuksista, mutta suositeltava liuotinmäärä on 10–20 %. Yleisin ruiskun suutin on 1,3–1,5 ja kompressorin paine noin 2,5–3 baria.
Värit vintage-tyylisille kitaroille
Laboratoriomme ja teknisen osastomme perusteellisen työn ja laajan tutkimuksen jälkeen olemme luoneet värejä kitaroille, jotka toistavat uskollisesti vintage Fender- ja Gibson-kitaroiden sävyt sähkökitaraa maalatessa. Ne perustuvat alkuperäisiin 50- ja 60-luvun näytteisiin. On kuitenkin hyvä muistaa, että vintage-kitaravärit ovat saattaneet muuttua paljon vuosien saatossa nitroselluloosalakan ikääntymisen ja merkkien omien värien muutosten vuoksi. Siksi kaksi vuonna 1960 Fenderin korttiväreillä viimeisteltyä kitaraa voivat näyttää erilaisilta keskenään tai verrattuna nykyaikaiseen kitaraan.
Nitroselluloosalakka 500 ml tölkissä
Jos haluat maalata kitarasi täydellisellä viimeistelyllä ja sinulla on käytössäsi maalausvälineet (ruiskupistooli ja kompressori), paras valinta on nitroselluloosalakka tölkissä. Saat paremman suorituskyvyn edullisempaan hintaan, ja maalausvälineillä lopputulos on ammattilaisen tasoinen vähemmällä vaivalla. Tuotetta suositellaan laimentamaan liuottimellamme viskositeetin säätämiseksi. Täydellistä levitystä varten meillä on kaksi liuotintyyppiä: tavallinen liuotin on Solvent Medium (art. nr. 48138 / N540423104), mutta kosteuden ja lämpötilan ollessa äärimmäisemmät, voimme käyttää Solvent Retardia (art. nr. 48139 / N540425104) kuplien ja kukinnan välttämiseksi viimeistelyssä.
Optimaaliset levitysolosuhteet ovat lämpötilassa 15–25 °C ja kosteudessa 50–70 %. Laimennusprosentti riippuu maalausvälineistä ja niiden asetuksista, mutta suositeltava liuotinmäärä on 10–20 %. Yleisin ruiskun suutin on 1,3–1,5 ja kompressorin paine noin 2,5–3 baria.