NitorLACK nitroselluloosimaali butterscotch blonde - 500 ml tölkki
Kuuluisa butterscotch blonde -väri esiteltiin alun perin vuonna 1952 Fenderin toimesta, käyttäen sitä Telecaster-mallin syntyyn. Se on puoliläpinäkyvä väri; näkyvän puunsyyn määrä riippuu käytettyjen kerrosten lukumäärästä. Voit korostaa syyn ulkonäköä mustalla syyn täyttöaineella tai petsiella, joita löydät myös NitorLACK-tuotevalikoimasta.
Värit vintage-tyylisiin kitaroihin
Laboratoriomme ja teknisen osastomme perusteellisen työn ja tutkimuksen jälkeen olemme luoneet värejä kitaroille, jotka uskollisesti jäljittelevät vintage Fenderin ja Gibsonin kitaroiden sävyjä sähkökitaraa maalatessa. Ne perustuvat alkuperäisiin näytteisiin 1950- ja 1960-luvuilta. On kuitenkin hyvä muistaa, että vintage-kitaroiden värit ovat saattaneet muuttua paljon vuosien saatossa nitroselluloosalakan ikääntymisen ja merkkien omien värien muutosten vuoksi. Siksi kaksi vuonna 1960 Fenderin korttiväreillä viimeisteltyä kitaraa voivat näyttää erilaisilta keskenään tai verrattuna nykyaikaiseen kitaraan.
Nitroselluloosimaali 500 ml tölkissä
Jos haluat maalata kitarasi täydellisellä viimeistelyllä ja sinulla on maalausvälineet (ruiskupistooli ja kompressori) käytettävissä, paras valinta on nitroselluloosalakka tölkissä. Saat paremman suorituskyvyn edullisempaan hintaan, ja maalausvälineillä lopputulos on ammattilaismainen vähemmällä vaivalla. Tuotetta suositellaan laimentamaan liuottimellamme viskositeetin säätämiseksi. Täydellistä levitystä varten meillä on kaksi liuotintyypiä: tavallinen liuotin on Solvent Medium (art. nr. 48138 / N540423104), mutta kosteuden ja lämpötilan ollessa äärimmäisemmät, voimme käyttää Solvent Retard (art. nr. 48139 / N540425104) estämään kuplimista ja pilkullisuutta pinnassa.
Optimaaliset levitysolosuhteet ovat lämpötilassa 15–25 °C ja kosteudessa 50–70 %. Laimennusprosentti riippuu maalausvälineistä ja niiden asetuksista, mutta suositeltavaa on käyttää 10–20 % liuotinta. Yleisin suuttimen koko on 1,3–1,5 ja kompressorin paine noin 2,5–3 baria.
Värit vintage-tyylisiin kitaroihin
Laboratoriomme ja teknisen osastomme perusteellisen työn ja tutkimuksen jälkeen olemme luoneet värejä kitaroille, jotka uskollisesti jäljittelevät vintage Fenderin ja Gibsonin kitaroiden sävyjä sähkökitaraa maalatessa. Ne perustuvat alkuperäisiin näytteisiin 1950- ja 1960-luvuilta. On kuitenkin hyvä muistaa, että vintage-kitaroiden värit ovat saattaneet muuttua paljon vuosien saatossa nitroselluloosalakan ikääntymisen ja merkkien omien värien muutosten vuoksi. Siksi kaksi vuonna 1960 Fenderin korttiväreillä viimeisteltyä kitaraa voivat näyttää erilaisilta keskenään tai verrattuna nykyaikaiseen kitaraan.
Nitroselluloosimaali 500 ml tölkissä
Jos haluat maalata kitarasi täydellisellä viimeistelyllä ja sinulla on maalausvälineet (ruiskupistooli ja kompressori) käytettävissä, paras valinta on nitroselluloosalakka tölkissä. Saat paremman suorituskyvyn edullisempaan hintaan, ja maalausvälineillä lopputulos on ammattilaismainen vähemmällä vaivalla. Tuotetta suositellaan laimentamaan liuottimellamme viskositeetin säätämiseksi. Täydellistä levitystä varten meillä on kaksi liuotintyypiä: tavallinen liuotin on Solvent Medium (art. nr. 48138 / N540423104), mutta kosteuden ja lämpötilan ollessa äärimmäisemmät, voimme käyttää Solvent Retard (art. nr. 48139 / N540425104) estämään kuplimista ja pilkullisuutta pinnassa.
Optimaaliset levitysolosuhteet ovat lämpötilassa 15–25 °C ja kosteudessa 50–70 %. Laimennusprosentti riippuu maalausvälineistä ja niiden asetuksista, mutta suositeltavaa on käyttää 10–20 % liuotinta. Yleisin suuttimen koko on 1,3–1,5 ja kompressorin paine noin 2,5–3 baria.