NitorLACK nitroselluloosalakka firemist gold - 500 ml tölkki
Main Page > Uutta 2.9.2025 klo 14:44:33
Firemist Gold -väri esiteltiin vuonna 1964 GM/Cadillacilla nimellä Firemist Saddle, joka muutettiin myöhemmin vuonna 1965 muotoon Saddle Firemist. Fender nimesi sen uudelleen Firemist Goldiksi tehdäkseen nimestä kuvaavamman, ja sitä käytettiin vuodesta 1965 lähtien korvaamaan Shoreline Gold. Sitä käytti laajasti Fender kaikissa malleissaan vuodesta 1965 alkaen.
Värejä vintage-tyylisille kitaroille
Laboratoriomme ja teknisen osastomme perusteellisen työn ja laajan tutkimuksen jälkeen olemme luoneet värejä kitaroille, jotka uskollisesti jäljittelevät vintage Fenderin ja Gibsonin kitaroiden sävyjä sähkökitaroiden maalaamiseen. Ne perustuvat alkuperäisiin näytteisiin 1950- ja 1960-luvuilta. On kuitenkin hyvä muistaa, että vintage-kitaravärit ovat saattaneet muuttua paljon vuosien varrella nitroselluloosalakan ikääntymisen ja merkkien omien värien muutosten vuoksi. Siksi kaksi vuonna 1960 Fenderin korttiväreillä viimeisteltyä kitaraa voivat näyttää erilaisilta keskenään tai verrattuna nykyaikaisempaan kitaraan.
Nitroselluloosalakka 500 ml tölkissä
Jos haluat maalata kitarasi täydellisellä viimeistelyllä ja sinulla on käytettävissä maalausvälineet (ruiskupistooli ja kompressori), paras valinta on nitroselluloosalakka tölkissä. Saat paremman suorituskyvyn edullisempaan hintaan, ja maalausvälineillä lopputulos on ammattilaismainen vähemmällä vaivalla. Tuotetta suositellaan laimentamaan liuottimellamme viskositeetin säätämiseksi. Täydellistä levitystä varten meillä on kaksi liuotintyyppejä: tavallinen liuotin on Solvent Medium (art. nro 48138 / N540423104), mutta kosteuden ja lämpötilan ollessa äärimmäisemmät voidaan käyttää Solvent Retard (art. nro 48139 / N540425104) kuplien ja pilkkujen välttämiseksi pinnassa.
Optimaaliset levitysolosuhteet ovat lämpötilassa 15–25 °C ja kosteudessa 50–70 %. Laimennusprosentti riippuu maalausvälineistä ja niiden asetuksista, mutta suositeltava liuotinmäärä on 10–20 %. Yleisin ruiskun suutin on 1,3–1,5 ja kompressorin paine noin 2,5–3 baria.
Värejä vintage-tyylisille kitaroille
Laboratoriomme ja teknisen osastomme perusteellisen työn ja laajan tutkimuksen jälkeen olemme luoneet värejä kitaroille, jotka uskollisesti jäljittelevät vintage Fenderin ja Gibsonin kitaroiden sävyjä sähkökitaroiden maalaamiseen. Ne perustuvat alkuperäisiin näytteisiin 1950- ja 1960-luvuilta. On kuitenkin hyvä muistaa, että vintage-kitaravärit ovat saattaneet muuttua paljon vuosien varrella nitroselluloosalakan ikääntymisen ja merkkien omien värien muutosten vuoksi. Siksi kaksi vuonna 1960 Fenderin korttiväreillä viimeisteltyä kitaraa voivat näyttää erilaisilta keskenään tai verrattuna nykyaikaisempaan kitaraan.
Nitroselluloosalakka 500 ml tölkissä
Jos haluat maalata kitarasi täydellisellä viimeistelyllä ja sinulla on käytettävissä maalausvälineet (ruiskupistooli ja kompressori), paras valinta on nitroselluloosalakka tölkissä. Saat paremman suorituskyvyn edullisempaan hintaan, ja maalausvälineillä lopputulos on ammattilaismainen vähemmällä vaivalla. Tuotetta suositellaan laimentamaan liuottimellamme viskositeetin säätämiseksi. Täydellistä levitystä varten meillä on kaksi liuotintyyppejä: tavallinen liuotin on Solvent Medium (art. nro 48138 / N540423104), mutta kosteuden ja lämpötilan ollessa äärimmäisemmät voidaan käyttää Solvent Retard (art. nro 48139 / N540425104) kuplien ja pilkkujen välttämiseksi pinnassa.
Optimaaliset levitysolosuhteet ovat lämpötilassa 15–25 °C ja kosteudessa 50–70 %. Laimennusprosentti riippuu maalausvälineistä ja niiden asetuksista, mutta suositeltava liuotinmäärä on 10–20 %. Yleisin ruiskun suutin on 1,3–1,5 ja kompressorin paine noin 2,5–3 baria.
You've Been Interested
N260730108
Tämä on klassinen Fenderin Olympic White -pinta, valkoinen, jossa...
26,00 €
Available 0 pcs